A lefejezett lány esete - megszépítem az én kis életem...

Valódi horrortörténet ez, ráadásul semmi kitaláció, a szerző a megtörtént esetet dolgozta fel, és ezt mutatja be a Szindra Társulat Budapesten, a Marczibányi téren.

Nyilván sokaknak ismerős a Jó estét nyár, jó estét szerelem cím, hiszen Presser Gábor zenéjét évtizedek óta játsszák a rádiók. A sztori talán a ködbe vész, pedig az 1960-as évek csaknem ötven esztedős horrorsztorija, a sorsával elágedetlen szegény munkásfiú görög diplomatának adja ki magát, így szédíti a lányokat, és persze legtöbbször lebukik, majd szerelembe esik, majd bepánikol és végül elvágja az őt fenyegető gyönyörű Zsuzsanna torkát, - a valóságban pedig még le is fejezte a lányt...

A Fejes Endre darab pedig meglepően friss, hiszen ha a kezdő dalra gondolok, amit a vak koldus és a főhős is énekel, akkor ez akár korunk slágere is lehetne:

"Csak messze szállj, nem hívlak vissza, nem,  Egy kis fényért az életem az ár.

Jó estét nyár.

Csak másnak jár, amit kívánok, luxus autók, Suhanások, ragyogás, illat, hajlongás,

Hol elhiszik a hazugságot.

Fussatok el, ó nyár, ó szerelem,

Megszépítem az én kis életem, Ha senkim sincs, ki majd engem szeret,

Hát tisztelik a pénzemet.

(A képen balról jobbra: László József, Ungár Éva, Góg Tamás, Seufert -Szántó Orsolya)

jo_este_t.jpg