Magas labda - kampánynyitó a Bálnában

Repül a bálna

Republic

ba_lna.jpeg

Kicsi vagyok. Kicsi vagyok,

Ha megnövök Beléd rúgok.

Még még még még még Ennyi nem elég.

Egyre feljebb furakodom. Jaj de magas ez a torony.

Még még még még még Ennyi nem elég.

Repül a bálna Repül a bálna Ez a parancs Érik a narancs

Repül a bálna Repül a bálna Aki hülye, Az is marad

Nagyon szeretsz. Nagyon szeretsz. Nagyon szeretném Azt veled.

Még még még még még Ennyi nem elég.

Add ide a csöpp kis szádat Lerángatom a ruhádat.

Még még még még még Ennyi nem elég.

Repül a bálna Repül a bálna

Mindenki álljon vigyázzba

Repül a bálna Repül a bálna

Beleköpök a nagy Dunába.

Még még még még még Ennyi nem elég.

Még még még még még Ennyi nem elég.

Repül a bálna Repül a bálna

Körbe körbe Repül a Földön

Holnaptól repül a bálna

Megírta a Magyar Közlöny.

Megtanultam, tudom a választ

Kicsi az ország nagy a bánat.

Még még még még még Ennyi nem elég.

Kicsi vagyok. Kicsi vagyok,

Ha megnövök Beléd rúgok.

Még még még még még Ennyi nem elég.

Repül a bálna Repül a bálna

Mindenki álljon vigyázzba

Repül a bálna Repül a bálna

Beleköpök a nagy Dunába.

Repül a bálna Repül a bálna

Ez a parancs Érik a narancs

Repül a bálna Repül a bálna

Aki hülye, Az is marad

Dalszerző: Bódi László, a látnok.