Egy jól sikerült trükk
Igen ravasz kommunikációs szakemberei vannak a világ egyik legnagyobb üdítőitalgyártó cégének.
Napok óta mémek és ellenmémek keringenek a neten, hogy mit tett arrébb a budapesti sajtótájékoztatón C. Ronaldo, A kólát tette arrébb, hogy vizet kérjen.
A gyártó cég árfolyama erre a kis akcióra csaknem 4 milliárd forintot esett, igaz, később visszakapaszkodott.
A Youtube-on sok millió ember látta az akciót, és azt is, ahogy a francia válogatott Pogba eljátszotta ugyanezt sörrel.
Aztán jött az orosz válogatott edzője, Cserkaszov, akit megkérdeztek a sajtótájékoztatón, hogy mit tenne az előtte lévő kólával? Az edző nem szólt semmit, csak felemelte az üveget, és megitta a kólát.
A következő alkalommal John McGinn, a skót válogatott játékosa leülni készült, hogy az Anglia elleni mérkőzésről beszéljen, amikor észrevette, hogy csak vizet kap. Erre mosolyogva megkérdezte: "Nae Coke?" (Kóla nincs?), mielőtt kinyitotta volna a vizet...
Az UEFA nem szeretné, ha bolygatnák az üvegeket, de nem büntetett meg senkit.
Szóval megy a játék, szabályos rituálé lett a dologból, a végén még kötelezővé teszik, vagy az összes csapatból valaki eljátssza a kólamókát.
Maximálisan érvényesült a régi elv: mindegy, hogy jó, vagy rossz, csak beszéljenek róla!
Már csak egy kérdés maradt: vajon ki szállítja a vizet? És ha úgy gondolják, hogy a gyártó azonos a kóla gyártójával, nem tévednek nagyot.
Szóval, mint említettem, igen ravasz szakemberek dolgoznak ennél a cégnél :)