RÉMÁLOM

foszforbomba.jpg

Ültem a számítógép előtt és leragdtak a szemeim. A szíriai háborúról olvastam arról, hogyan végezték ki török martalócok és katonák az egyik kurd politikusnőt, hogyan bombáznak kórházakat és hogy már menekül előlük 200 ezer civil...

A cseh parlament elítélte a török agressziót, láttam meg a hírt, amit félig alva kiposztoltam, aztán hirtelen felbukkant egy régi török ismerős az oldalon, - annak idejlén együtt fociztunk -, számonkérve hogy miért posztolok hazugságokat, és egyáltalán, hogy jövök ahhoz, hogy szóvá tegyem a török támadást. Mindezt olyan hangnemben tette, hogy töröltem a hozzászólásait.

Miért törölte az én írásaimat miért hol a vélemény szabadság

- Mehmet a gyűlöletbeszédet mindíg töröltem és törölni fogom...

- Hazugságot, amit térhettek mi tűrjük ugye

- Abban mi a hazugság, hogy a cseh parlament elítélte a támadást? Szerintem ezt most hagyd abba, de sürgősen...

- Nem erről van szó a gyilkolt hölgyről van szó és kérdezem miért nagyon zavar benneteket és Cseheket megvédjük hatarunkat, inkább Ti hagyjátok békén Törökországot

- Meg kell értened, hogy a cseh parlament úgy határoz, ahogy akar, mint ahogy a török parlament is úgy tesz, ahogy akar...Ha pedig valakinek nem tetszik, ahogy a török kormány dönt és azt szóvá teszi, az attól még nem becstelen, csak másképp látja a dolgokat. Pl. azt láthatja, hogy Szíria a török birodalom ékessége volt még száz évvel ezeléőtt is, és ha valaki birodalmi méretekben gondolkodik, az lépéseket tesz azért, hogy megszerezze. Nem folytatom, egyszerűen másként látjuk az ügyeket, de ettől még nem kell gyűlölködni.

-Senkit nem gyűlölünk, viszont ott rengeteg ember 9 éve meghalt, rájuk senki nem gondol inkább messziről csak támadják, törökök pedig 4 millió embert látja el 9 éve költött 34 millárd eurót és köztük rengeteg Kurd, muszlim, keresztényt és a nyugat mit tett ez idegesít

Gábor közbeszólt.

- Például az EU pénzt adott Erdogannak, meg békén hagyta, nem lépett fel ellene határozottan, amikor kellett volna, bár ez a TÖRÖKÖKNEK sem jó... Az USA is fizet (!!) azért, hogy ott állomásoztat, török területen hadianyagot és katonákat.…

Mehmet

- Először is EU egyszer adott pénzt 3 milliót azt pedig civil szervezeten keresztül érkezett nem láttunk a másik összeget 3 millió eurót nem is fizette! USA nem adott semmi pénzt pont fordítva tengetek hadi fegyvert ajándékozta ottani terroristáknak

- Mehmet a tények, a tények makacs dolgok. Nem igaz, hogy az EU egyszer adott 3 milliót. Íme: Facility for Refugees in Turkey: €127 million to boost EU's largest ever humanitarian programme Brussels, 6 August 2019…

Szóval arra kérlek, itt nálam fejezd be ezt.

Mehmet - Erről egy fillér sem jött ezek csak döntött igyeretek nem teljesült

- To ensure refugees continue to be supported by the EU's largest humanitarian programme in Turkey, the Commission has announced an additional €127 million to the Emergency Social Safety Net (ESSN) programme via the EU Facility for Refugees in Turkey. T 

- Ebből csak 3 millió euró érkezett többi összeg nem erkezett nem is fog mert EU csak becsapott

- A menekültek kapják kártyán, nem más...

- De tudjuk, hogy te a török kormányt képviseled, azért beszélsz így...

- Én Törökországot képviselem , de te Sorost...?

- EKKOR TÖRÖLTEM.

Felriadtam, mert úgy tűnt, hogy elaludtam a számítógép előtt, és valami rémeset álmodtam.

Ránéztem a képernyőre,és láttam, hogy nem, ez nem álom volt, ez a beszélgetés lezajlott és én töröltem régi ismerősemet, Mehmetet, a török elnök magyarországi képviselőjét, aki totálisan elvesztette az igazság fonalát...