Hát tisztelik a pénzemet

jo_este_t_1.jpgEgy színdarab minden este új életre kel, a párbeszédek, a monológok, a dalok, a gesztusok minden este új világot teremtenek.

A Szindra Társulat tegnap a Marczibányi téren ismét a Jó estét nyár, jó estét szerelemet játszotta.

Esténként itt is más és más értelmet kap a darab szövege, a héten történtek ismeretében például az alábbi dalszöveg:

"Csak másnak jár, amit kívánok, luxus autók,

Suhanások, ragyogás, illat, hajlongás,

Hol elhiszik a hazugságot.

Fussatok el, ó nyár, ó szerelem,

Megszépítem az én kis életem,

Ha senkim sincs, ki majd engem szeret,

Hát tisztelik a pénzemet.

Pont lesz a Föld ezüst gépem alatt,

Üveggolyó, ha óvom, megmarad

Kit érdekel, utam hová veszem,

Jó estét nyár, jó estét szerelem."

Erről egy másik történet jutott eszembe, a Gyűrük ura, és Gandalf, a fehár varázsló.

Fussatok, bolondok! 

Fussatok el, ó nyár, ó szerelem...