Vitaminokkal a koronavírus ellen

Hívó vagyok. Hiszek azokban a dolgokban, amelyek itt vannak az orrunk előtt, de a többség észre sem veszi őket. Mindenki hallott róluk valamit, de az iskolában nem tanítják összefüggéseiben azt, valójában mire képesek együtt. Valamilyen szinten mindenki találkozott velük és/vagy használja őket, de a tudatosság csak keveseknél jellemző. És persze nagy a köd és sok a mellébeszélés, meg hamis információ veszi körül a történetet.

ccc.jpg

A nevük vitamin. Az, ami mindenkinek kell. Cserépy Zoli barátom szakmát váltott, és életmód tanácsadó lett, mert hisz abban, hogy az emberek változnak, és elfogadják azt, ami javukra szolgál.  Próbál segíteni. Lefordított és összefoglalt egy cikket, amit mindenkinek csak figyelmébe tudok ajánlani.Ezt a cikket én továbbadom.

Úgy gondolom, hogy az, ami az alábbiakban olvasható, hasznukra válik, Ha nem hisznek nekem, akkor higgyenek Szentgyörgyi Albertnek. Én magam 25 év óta napi 3-4 ezer milligramm, vagyis 3-4 gramm C-vitamint fogyasztok. Plusz, amit egyébként gyümölcsben, vagy más ételben juttatok a szervezetembe. És köszönöm, jól vagyok...

“Mindent összevetve: a vitamin szükséges napi adagja nem az a mennyiség, amely a skorbut megelőzéséhez szükséges. Sir John B. Orr szavai a vitaminokra vonatkoztatva: addig kell növelnünk a vitaminok mennyiségét, amíg a további növelés nem javítja már az egészséget. Ez a helyes napi adag, amely, mint azt fent meghatároztuk, a tökéletes egészséget biztosítja.” (Szent-Györgyi Albert: Az élő állapot)

Az Orthomolecular Medicine News Service jelentette meg január 30-án Andrew W. Saul szerkesztő cikkét Nutritional Treatment of Coronavirus* (A koronavírus [fertőzés] étrendi kezelése) címmel.

Az ajánlások – röviden – a következők:

C Vitamin: 3 gramm (vagy több) naponta, több adagra elosztva. (Erről bővebben az eredeti cikkben olvashat, de egy tanulságos további részletet lefordítottam, legalul megtalálható.)

A C-vitamin hatásos minden típusú vírus ellen. Annak ellenére, hogy az adagnak valóban nagynak kell lennie, még csekély mennyiségű C-vitamin kiegészítés is életet ment! Ez nagyon fontos az alacsony jövedelmű és kevés kezelési lehetőséggel rendelkező emberek számára. Például egy jól ellenőrzött, randomizált vizsgálatban idős embereknek adott napi 200 mg C-vitamin javította a légzőszervi tüneteket a legsúlyosabban beteg, kórházban ápolt betegeknél.

A C-vitaminnal kezelt csoportban 80% -kal kevesebb [!] haláleset történt. De az immunrendszer legjobb felépítéséhez nagy, ortomolekuláris adagokat kell alkalmaznunk számos létfontosságú tápanyagból. Az „Orthomolecular Medicine News Service Review Board kifejezetten napi legalább 3000 milligramm (vagy annál több) C-vitamint javasol, elosztott adagokban.

A C-vitamin megerősíti az immunrendszert és sok vírust közvetlenül képes denaturálni. Aszkorbinsav formájában (ami meglehetősen savanyú) kapszulákban vagy vízben, gyümölcslében feloldott kristályokként is fogyasztható. Nátrium-aszkorbátként is fogyasztható, amely nem savas.

A legjobb hatásosság szempontból a béltoleranciát kell figyelembe venni. Ez azt jelenti, hogy naponta számos (vagy sok) alkalommal kell nagy adagot bevenni. További információkért lásd az alábbi hivatkozásokat [az eredeti cikkben].

D3 Vitamin: Napi 2000 Nemzetközi Egység. (Kezdje 5000 NE/nap adagolással két héten keresztül, majd csökkentse 2000 NE-ig). A D-vitamin hosszú ideig tárolódik a testben, de a hatásos szint elérése sokáig tart. Ha D vitaminhiányos a szervezete (például, ha nem fogyasztott D-vitamint, és a tél a végéhez közeledik, amikor alacsonyan jár a nap az égbolton), akkor kezdje el a normálisnál nagyobb adagok bevételével 2 hétig, hogy a szintet gyorsan felépítse. A fenntartó dózis a testtömegtől függ, 400-1000 NE/nap gyermekeknek és 2000-5000 NE/nap felnőtteknek. Én azt javaslom, járványos időkben a felnőttek maradjanak 5 000 Nemzetközi Egység (IU) bevitelénél naponta, és mondjuk négy, majd nyolc hét után méressék meg a vérszintet laborban, hogy az eredmények alapján be tudják állítani saját, napi fenntartó adagjukat. Gyermekének pedig számíthatja a saját eredménye alapján, testtömeg-arányosan.

Magnézium: 400 mg naponta (citrát, malát, kelát vagy klorid** formában) Sok ember magnéziumhiányos, mivel a modern mezőgazdálkodás miatt maga a talaj magnéziumhiányos, és az élelmiszer-feldolgozás eltávolítja a magnéziumot [a késztermékből]. Rendkívül fontos tápanyag, amely nélkülözhetetlen több száz biokémiai útvonal működéséhez. A magnéziumra vonatkozó vérvizsgálat nem tudja helyesen diagnosztizálni a hiányt. A magnézium hosszú távú hiánya felhalmozódhat a testben, amely esetben a visszapótlás 6 hónaptól egy évig is eltarthat, a normál dózisnál magasabb adagolás mellett is.

Cink: Az ajánlott adag 20–40 mg/nap felnőtteknek. A cink erőteljes antioxidáns, és nélkülözhetetlen számos biokémiai útvonal működéséhez. Kimutatták, hogy hatékonyan segíti testünket a fertőzések leküzdésében.

Szelén: 100 mcg (mikrogramm) naponta: A szelén alapvető tápanyag és fontos antioxidáns, amely segíthet a fertőzések leküzdésében. Dr. Damien Downing szerint: „A sertésinfluenza, a madárinfluenza és a SARS (egy másik koronavírus) Kína szelénhiányos területein fejlődött ki; az Ebola és a HIV pedig a szubszaharai Afrika szelénhiányos területein. Ennek oka az, hogy ugyanaz az oxidatív stressz, amely gyulladást okoz nekünk, arra készteti a vírusokat, hogy gyorsan mutálódjanak a túlélés érdekében.”

Amikor szelénhiányos, vírussal fertőzött alanyok táplálékát kiegészítették szelénnel, a vírusmutációk aránya csökkent és az immunkompetencia javult."  B-komplex és A-vitamin: Egy multivitamin tabletta minden étkezéskor kényelmesen és gazdaságosan biztosítja ezeket. 

http://www.fuggetlen-egeszseg.hu/web/blog/gondolat-velemeny/koronavirus